سوالات متداول

-

1. امکان خرید حضوری وجود دارد؟

در حال حاضر فروش این مجموعه اینترنتی بوده و از طریق اینستاگرام و وبسایت امکان ثبت سفارش وجود دارد. در آینده ای نزدیک، امکان خرید حضوری برای مشتریان عزیز فراهم خواهد شد.

2. هزینه ارسال چقدر است؟

هزینه ارسال با پست سفارشی 8500  و با پست پیشتاز 12000 تومان.

3. چگونه قبل از ثبت سفارش، سایزبندی لباس را ببینم؟

در صفحه محصول قسمت "مشخصات محصول" جدول سایز هر محصول نوشته شده است.

4. آیا می توانم سفارشم را پس از ثبت، لغو کنم؟

بله، پس از ثبت سفارش، تا قبل از اینکه وضعیت سبد در حالت "پردازش انبار" قرار بگیرد امکان لغو سفارش می باشد.

5. امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی هست؟

بله، در صورتی که از محصول انتخابی و مشخصات سایز مطمئن هستید، می توانید با کد آن محصول سفارش را تلفنی ثبت کنید.

6.پس از ثبت سفارش، چقدر طول میکشه بسته به دستم برسه؟

برای پست سفارشی، بین 5 تا 8 روز کاری

برای پست پیشتاز، بین 3 تا 5 روز کاری

7. پس از ثبت سفارش امکان رزرو آن و اضافه کردن محصولات جدید به سبد در روزهای بعد هم هست؟

بله، شما می توانید از حالت رزرو استفاده کنید. در این صورت، محصول برای شما حداکثر تا 4 روز، رزرو شده و در صورتی که محصول جدیدی به سبد خود اضافه کنید، همه محصولات باهم ارسال شده و هزینه پست جدیدی نخواهند داشت.

8. روش استفاده از گزینه رزرو چیه؟

کافیه هنگام ثبت سفارش، در قسمت پیغام، کلمه "رزرو" را بنویسید.

9. برای پرداخت آنلاین، چگونه می توانم اعتماد کنم؟

سایت مجهز به نماد اعتماد الکترونیکی هست که در صفحه اصلی سایت، قسمت پایین می توانید مشاهده نمایید. همچنین هنگام ثبت سفارش،  امکان پرداخت مبلغ سفارش به صورت کارت به کارت هم هست. با این وجود این نکات را هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای امنیت پرداخت خود، رعایت فرمایید :

  • الف) با مشاهده قسمت آدرس (Address bar) در مرورگر خود مطمئن شوید از پروتکل امن http استفاده می شود. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، کلمه http وجود داشته باشد.
  • ب) قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
  • ج) برای ورود اطلاعات کارت خود از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
نظرات